Teamleider bedrijgt me met geen uitbetaling, wat kan ik nu doen?

Het probleem licht denk ik bij hem,

Iedereen luistert muziek,Op het werk na sluit. Met oordoppen en luidsprekers, sommige mensen zijn klaar en sommige zijn niet klaar,

Ik ben 99% Klaar met een kar, En dan zegt hij doe snel(Alsof ik een hond ben(Op die toon)), En dan geef ik commentaar terug en zegt hij gelijk ga naar huis. En zegt je hebt gratis gewerkt,

Het gebeurde in Albert heijn.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1K
TurfGraver
6 jaar geleden
Je zal betaald moeten worden voor je gewerkte uren.
Om je baan te houden is een ander verhaal.
LeonardN
6 jaar geleden
@ multi
Warrig verhaal. Gewerkte uren moeten betaald worden. AH staat er bekend om medewerkers onbetaald aanwezig te laten zijn of zelfs werk te laten verrichten.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik weet niet of dat direct mogelijk is bij de AH maar misschien een afspraak maken met de Manager en er een gesprek over voeren?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@multiomer, je vergeet er iets bij te vermelden, namelijk: wat was jouw commentaar, dat jouw leidinggevende zo uit de bocht vloog. AH staat er niet om bekend dat zij gewerkte uren niet uitbetalen, AH staat wel bekend om het hoge tempo van werken dat door de leidinggevende verlangd wordt.
https://www.indeed.nl/cmp/Albert-Heijn/reviews?fcountry=NL
https://www.indeed.nl/cmp/Ah/reviews
tinus1969
6 jaar geleden
Regel 1: NOOIT onbeschoft doen tegen je leidinggevende. Voor jou 10 anderen. Je suggereert zelf (met dat zinnetje over muziek), dat je zat te lummelen.
LeonardN
6 jaar geleden
https://www.google.nl/search?q=ah+gewerkte+uren+niet+betalen%5C&oq=ah+gewerkte+uren+niet+betalen%5C&aqs=chrome..69i57.9981j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 https://www.supermacht.nl/2010/08/28/ernstige-klachten-over-de-behandeling-van-personeel-bij-albert-heijn-vestigingen/

Het beste antwoord

Natuurlijk is het niet fijn om door een leidinggevende toegesproken te worden op een manier die jij als niet terecht voelt. Misschien is het wel een manier van praten die gewoon is voor leidinggevenden bij AH, dat weet ik niet. Als dat zo is, zou jij slimmer moeten zijn en geen antwoord moeten geven. Dat is dan beter.

Het vervolg? Natuurlijk heb je niet gratis gewerkt. Dat kan niet, maar of je nog langer daar werkt? Je kan zoete broodjes bakken. Ga naar die leidinggevende toe en zeg, dat je bijna klaar was en daarom zo reageerde, maar dat het niet zo bedoeld was als het klonk.

Het is nou eenmaal zo dat je meer vliegen vangt met honing dan met azijn. Duidelijk. Dus probeer zo vrede te stichten en misschien lukt het en ben je niet je baan kwijt.

Doe er een beetje moeite voor. En volgende keer gewoon ja zeggen en doorwerken.

Succes multiomer!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@jodokus52 Gesproken! Bedankt!
Beste antwoord verdien je sowieso, Maar alleen is het slim om hem te negeren of juist niet. Gr
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee, zeker niet.
Hij is je leidinggevende en verdient daarmee dat je hem ziet en hoort. Hij geeft aanwijzingen om het goed te laten verlopen. Dat is alles, daar komt het op neer. Wees verstandig Multiomer, is zoveel makkelijker dan er tegenin te gaan. Ook al ben je het niet eens met hem. Gewoon doorgaan met werken en 'ja en amen zeggen!' :)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Graag gedaan hoor!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+mooi hoor, kijk naar die blaffende persoon met een grote smile op je gezicht en zeg: woef, woef , ja baas.