Teamleider bedrijgt me met geen uitbetaling, wat kan ik nu doen?

Het probleem licht denk ik bij hem,

Iedereen luistert muziek,Op het werk na sluit. Met oordoppen en luidsprekers, sommige mensen zijn klaar en sommige zijn niet klaar,

Ik ben 99% Klaar met een kar, En dan zegt hij doe snel(Alsof ik een hond ben(Op die toon)), En dan geef ik commentaar terug en zegt hij gelijk ga naar huis. En zegt je hebt gratis gewerkt,

Het gebeurde in Albert heijn.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Natuurlijk is het niet fijn om door een leidinggevende toegesproken te worden op een manier die jij als niet terecht voelt. Misschien is het wel een manier van praten die gewoon is voor leidinggevenden bij AH, dat weet ik niet. Als dat zo is, zou jij slimmer moeten zijn en geen antwoord moeten geven. Dat is dan beter. Het vervolg? Natuurlijk heb je niet gratis gewerkt. Dat kan niet, maar of je nog langer daar werkt? Je kan zoete broodjes bakken. Ga naar die leidinggevende toe en zeg, dat je bijna klaar was en daarom zo reageerde, maar dat het niet zo bedoeld was als het klonk. Het is nou eenmaal zo dat je meer vliegen vangt met honing dan met azijn. Duidelijk. Dus probeer zo vrede te stichten en misschien lukt het en ben je niet je baan kwijt. Doe er een beetje moeite voor. En volgende keer gewoon ja zeggen en doorwerken. Succes multiomer!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100