Wanneer ga je in carrièreniveau van "starter" naar "mid career"?

Op veel banensites moet je aangeven wat je carrièreniveau is. Je kunt dan kiezen uit "starter", "mid career" of "senior". Maar wanneer ben je nou starter-af en mag je jezelf "mid career" noemen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.5K

Het beste antwoord

Na 3 jaar en 32 dagen ben je mid-career ;)

ik zou zelf zeggen dat als je volledig in je sector bent ingewerkt, de meeste klussen aan kan en wellicht al eens van baan bent gewisseld. Dan kom je op het punt dat jouw ervaring anderen kan gaan helpen. Dat zou ik als mid-acreer beschouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Door ervaring en opleidingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tot 5 jaar starter, 5 tot 15 jaar mid career, vanaf 10 jaar senior. maar het ligt er aan, aan jezelf en aan je branche.