Wat maak ik voor eten?

Morgenavond komt de baas van 'DISCOVERY CHANNEL NL' bij ons eten om met mij te overleggen over een miljoenendeal die ik (met m'n vrouw) misschien met hem ga maken.
Het gaat om een nieuw tv programma te maken, met mijn vrouw als presentatrice.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat voor programma moet het gaan worden lolaap?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Erg grappig...................NOT........

Antwoorden (17)

Ach, toen de koningin bij ons kwam eten hebben
we gewoon een stapel pannenkoeken gebakken.
Dat krijgt ze niet zo vaak, dus dat vond ze lekker.

Dus als het idee goed genoeg is, maakt het niet
uit wat er te eten is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Broodje aap zal hij zeker kunnen waarderen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha ha! lol.
Ha, die Lolaap4;

Ik zou als hoofdgerecht gebakken lucht serveren, met lariekoek als toetje.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh ja, en als de directeur nodig moet, let dan op dat hij naar de WC gaat en niet in je zwembad piest!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met dit weer is een koude soep aan te raden...

(Dan wordt ze wel zo heet, of heter, gegeten als ze wordt opgediend.)
13 jaar geleden
Kant en klare nasi van de aldi.
kan zo in de magnetron. jij hebt geen tijd om uitgebreid te koken.
13 jaar geleden
broodje bakpao
en een gezins zak friet halen voor 5€
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe gewoon zoals je bent. Haal wat kroketten, bereklauwen en loempia's bij Vette Fred.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Whaaaooo Pattatekes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak je druk, ga in stijl úit eten!
Een Happy Meal doet 't altijd goed bij dat soort gelegenheden.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt vanaf hoeveel tijd je hebt en of de baas alles eet.
Voor dit soort weer is vis heel lekker en kan je een elegante diner serveren: zee fruit, dan hele vis uit de oven met lekker groen salade en ijs voor dessert lekker luchtig en met veel koud rose wijn.

Maar BBQ kan natuurlijk ook het is minder formeel en je kan veel drinken.

De belangrijke punt is het controleren van de drank hoeveelheid om naast de gezelligheid die zeker aanwezig moet zijn ook zakelijk voortgang te boeken.
Zodra je voelt dat je in principe een deal heeft kan je vol gas geven met de alcohol en de goeie man naar huis vrolijk sturen.

Wel zorgen dat hij een BOB heeft of een taxi zodat je dat hele avond niet opnieuw moet produceren met een andere manager....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgende week komt President Obama bij ons dineren. Ik heb me laten vertellen dat hij gek is op zuurkool met worst van de Hema.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe voor een maal eens lekker duur :
Ik zou friet met een bamibal nemen met als toetje een lekker ijsje .
Eet smakelijk !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedenkt dat 'Sjaak' een gewone man is. Toen ik met Saba Douglas Hamilton van Big Cat Diary in Kenya werkte (En ook op bezoek in hun huis in Londen) hebben we gewoon groenteschotel gekookt.

Wat je zoorzet is niet belangrijk, zoalng het bij het weer past, goed klaargemaakt is en niet te extreem is. Iets voor vanavond zou een BBQ kunnen zijn, om eventuele gesprekken 's avonds in ontspannen sfeer te laten plaats vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij is vorige week bij ons geweest voor een miljardendeal
en hij heeft toen gevraagd om boerenkool met spekjes ertussen en als vlees gehaktballen
hij heeft er veel van gegeten dus dat vind hij lekker

ps doe hem de groeten van mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak een heerlijke salade. Lekker fris met dit weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik wil ook wel even een punt halen ;-)
zet je vrouw in de keuken,
laat haar zeer slecht koken (zeg tegen haar: gewoon koken als anders ;-)) en kijk; het nieuwste programma waar heel nl zich in zal herkennen is onstaan: "help mijn vrouw kan niet koken!"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een gebakken ei met een kopje goulash soep uit een zak. HEERLIJK