Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan een werkgever zomaar een aanbod intrekken?

Ik kreeg Vrijdag een aanbod voor een baan maar door de drukte op m’n eigen werk ben ik er niet aan toe gekomen om alles goed door te nemen. Vervolgens werd ik door de recruiter van het bedrijf zelf maandag al 10x gebeld om een antwoord te geven , ik gaf aan dat ik wat meer tijd nodig had om na te denken en we zouden de week erna weer contact hebben. Kreeg de dag erna een e-mail dat het aanbod was ingetrokken omdat ze alleen geïnteresseerd zijn in mensen die meteen enthousiasme tonen. Komt zoiets normaliter voor ? Ik ben heel verbaasd.

Nog fijne feestdagen aan iedereen

ronron1212
een uur geleden
Ja als jij er te lang overdoet kan dat zo maar gebeuren
Anna95
een uur geleden
Is 2 dagen te lang ? Ik vind van niet
ronron1212
een uur geleden
Maar toen wist je het nog niet dus
Anna95
een uur geleden
Dat mag toch? Normaliter kreeg ik altijd wel een week de ruimte zonder dat mensen op m’n dak zaten
ronron1212
een uur geleden
Dat hoeft niet heb je n pech
LeonardN
6 minuten geleden
Ik zie niet in waarom dit niet zou kunnen. Dat je andere ervaringen hebt, betekent niet dat iedereen diezelfde ervaring moet bieden. Er is geen regel vziw over bedenktijden etc.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing