Waarom is het zo moeilijk om vacatures te vinden van onderwijsassistent/klassenassistent in het speciaal onderwijs of op het MBO ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (5)

Omdat er op het mbo niet heel veel onderwijsassistenten zijn, op speciaal onderwijs echter wel. daar is het moeilijk omdat het een populaire baan is en er ook veel stagiaires voor gebruikt worden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op het speciaal onderwijs is de regering nu flink aan het bezuinigen dus dan wordt het moeilijker om een baan daarin te krijgen. In het MBO weet ik zelf niet waarom het zo moeilijk is om vacatures te vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het enige goede antwoord is omdat ze intern al worden opgevuld door medewerkers binnen de school.
Vacatures worden altijd eerst intern geplaatst en dan pas openbaar als deze nog niet is opgevuld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat er overal moeilijk banen te vinden zijn.
Omdat we in een crisis zitten.
Omdat er overal bezuinigd wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat er boven mij al gezegd is.. Zal waarschijnlijk een laag aanbod zijn.. Gewoon goed de vacaturebanken in de gaten houden..