Wat verdien ik met 2 weken kranten en folders bezorgen?

Ik doe een vakantiebaantje bij interlanden van 2 weken.

Daarin doe ik per week 1 keer folders en 1 keer kranten.

Wat verdien ik dan ongeveer inclusief de vakantiebonus en misschien extra geld voor het zwaarder bezorgen dan 30 kilo?

Het zijn 190 kranten per keer(sneeker nieuwsblad).

En 157 folders per keer (ik vouw de folders ook zelf)

Ik hoop dat iemand weet hoeveel ik er ongeveer mee verdien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (4)

voor kranten verdien je ongeveer 120 euro per maand, voor folders is dat veel minder, ongeveer 70 euro per maand. in het totaal voor 2 weken dus €95!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, ik zie het. dan is het nog minder.
Ik dacht 2 euro per week.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je verdiend nauwelijks wat, in de zomer heb je sowieso minder folders, dus je komt niet over die 30 kg heen...

ik heb het ook gedaan, 1 week hadden we 500 adressen in totaal, volgens mij kreeg ik nog niet eens 20 euro...(waarvan je ze ook zelf moest invouwen.)

ik was ook meer gewent aangezien ik eerst een ochtend krant bezorgde waarmee je veel meer kreeg en minder werk had.

Toegevoegd na 1 minuut:
maar het ligt er ook aan hoeveel folders, en hoeveel huizen..

de ene week is het meer dan de andere.. zo heb je paar maanden voor sinterklaas heel veel folders, en krijg je ook veel meer betaald
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
drie miljoen.