Ontslag onderling akkoord, krijg ik nu geen salaris van deze maand meer?

Vandaag heb ik een onderling akkoord getekend met mijn werkgever dat ik mijn ontslag indien. Nu zie ik pas dat in het onderling akkoord staat

‘ de partijen verklaren hierbij wederzijds en zonder voorbehoud afstand te doen van alle rechten en vorderingen die tussen heb zijn gerezen of alsnog zouden rijzen uit hoofde en/of naar aanleiding van de arbeidsovereenkomst alsook van haar beëindiging’

Betekent dit nu dat ik mijn loon niet meer zal ontvangen van deze maand gezien ik er akkoord mee ben gegaan dat ik niets meer vorder?

Dankje voor het antwoord!

een jaar geleden
1.3K
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een jaar geleden
Kort gezegd: alles (loon en vakantiedagen) wordt verrekend t/m de datum einde. Daarna hebben jullie geen verplichtingen meer naar elkaar: jij hoeft niet meer te werken en je oude baas hoeft geen loon of eventuele ziektekosten e.d. te betalen.

Antwoorden (3)

Nee, je loon MOET volledig uitbetaald worden.
een jaar geleden
Als er verder niets in staat over datum beëindiging is dat de datum van ondertekening. Maw je hebt dan inderdaad ook geen recht op loon meer. 'Bij ontslag met wederzijds goedvinden is er geen sprake van opzegging van je arbeidsovereenkomst. Je spreekt met je werkgever een datum af waarop jouw arbeidsovereenkomst zal eindigen. Deze datum kan bij wijze van spreken vandaag zijn.

Het UWV wil echter dat je met je werkgever wel rekening houdt met de opzegtermijn bij het bepalen van een einddatum van jouw dienstverband.'
Voor de dagen dat je in maart nog gewerkt hebt en de resterende vakantiedagen ontvang je dan nog wel loon.
Toegevoegd op 11 maart 2023 21:01: tekst
een jaar geleden
Nee, als je ontslag onderling akkoord hebt, heb je recht op je salaris voor deze maand. Je werkgever is verplicht om je salaris uit te betalen tot de laatste dag van je dienstverband.
9 maanden geleden