Hoe kan ik switchen van dagbesteding naar betaalde baan?

Hoi. Ik ben werkzaam bij een dagbesteding van Amarant, maar ik ben hier eigenlijk te goed voor. Iemand enig idee hoe ik het makkelijkste en snelste van dagbesteding, naar regulier werk kan switchen ?

een jaar geleden
1.2K
ronron1212
een jaar geleden
Solliciteren op een baan
tinus1969
een jaar geleden
Wat voor werk zoek je?
YannickGame
een jaar geleden
tinus1969 Buiten banket bakker conciërge op een basisschool, ben ik ook hobby zanger, het zou tof zijn, als ik daar iets meer mee zou kunnen doen. Maar ja, zoiets is bijna onmogelijk.
VraagAntwoord66
een jaar geleden
Weleens eraan gedacht om te solliciteren?

Antwoorden (1)

Makkelijk en snel zal waarschijnlijk niet lukken. Zal liggen aan je capaciteiten, opleiding en in wat voor werkveld. Vaak wordt om een opleiding gevraagd.
In eerste instantie zou ik het toch zoeken bij Amarant. Zie in de informatie dat ze je daar ook verder met je kunnen kijken, zoals een werkplek buiten de organisatie. Ook kan je begeleiding van een jobcoach krijgen. Zo iemand kan kijken wat bij jou past. Misschien dat je wat dingen kan proberen.
In het algemeen zijn er allerlei plekken, zoals in bepaalde horecazaken en kringloopwinkels, waar mensen met een arbeidshandicap kunnen werken. Zou eventueel een opstap kunnen zijn naar regulier werk.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden