Ik wil gaan solliciteren met havo bij defensie. kan ik hbo doen binnen defensie?

Ik heb een HAVO diploma en wil solliciteren om onderofficier te worden. Ik kan niet gelijk officier worden, omdat ze hier HBO of VWO voor vragen. Kan ik via defensie als onderofficier intern toch nog een HBO opleiding doen om officier te worden? Of is er een andere manier om met HAVO uiteindelijk toch officier te worden?

een jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, je kunt ook met een hbo-diploma solliciteren bij Defensie. Er zijn verschillende functies waarvoor je met een hbo-diploma in aanmerking komt. Kijk op de website van Defensie voor meer informatie over de verschillende functies en de eisen die daaraan verbonden zijn.
Bronnen:
6 maanden geleden