Kan een bedrijfsadministrateur bij meerdere bedrijven / instellingen werken?

Graag een formulering, moet weten waarom. Ik wordt namelijk later bedrijfsadministrateur en wil graag weten wat en hoe je te werk kunt gaan.
Groeten,

Mike Pence

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
Waarom niet meerdere parttime banen of voor je zelf beginnen.
Erna55
7 jaar geleden
Bij een groot bedrijf kun je een volledig dienstverband krijgen, bij kleinere bedrijven een parttime dienstverband.
Ook kun je je als ZZP- er aan de slag.

Antwoorden (1)

In principe: ja. Maar als je als werknemer ergens werkt, is er vaak een "verbod op nevenwerkzaamheden". Elders werken kan dan alleen in overleg. De werkgever zal er niet mee akkoord gaan als het andere bedrijf als een concurrent wordt gezien.

Als je ergens al fulltime werkt, wordt het ook lastig om er een baan bij te nemen. (Want wanneer moet je dan dat werk doen).

Ga je ergens werken als freelancer dan moet je wel meer opdrachtgevers hebben. Het mag niet lijken op een verkapt dienstverband.
Computoon