Wat gebeurt er als je al je vakantiedagen hebt opgenomen en je dient ontslag in voordat je jaarcontract is afgelopen?

In januari dit jaar is mijn jaarcontract ingegaan bij mijn huidige werkgever. Dit is een voortzetting van een halfjaarcontract.

Ik heb al mijn vakantiedagen al opgenomen van het halfjaarcontract én van het jaarcontract (dat dus in januari 2014 officieel afloopt).

Wat gebeurt er nu als ik mijn contract deze maand op zeg met inachtneming van de verplichte opzegtermijn?

Het komt er op neer dat ik dan vakantiedagen heb opgenomen die eigenlijk zijn gebaseerd op een jaarcontract. Worden deze dan ingehouden op mijn salaris? Of is dit verschillend per bedrijf?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Meestal word dit van je laatste salaris afgehaald.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thanks!

Andere antwoorden (1)

Ja die dagen worden ingehouden van je salaris dat doet elke ondernemer daar is echt geen verschil in. je hebt gewoon te veel vrije dagen opgenomen en dat is dus gewoon te veel geld wat je hebt gekost. Je was gewoon minder beschikbaar dan de afspraak was.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ok, bedankt!