Mag ik 2 weken overlap van twee fulltime banen hebben?

De situatie is als volgt:

16-08 wil mijn nieuwe werkgever mij in dienst nemen, echter als ik in juli opzeg heb ik nog een maand een opzegtermijn. Ik heb voldoende vakantiedagen om 16-8 tot 30-8 vrij te houden, maar dan heb ik dus 2 weken een fulltime baan op papier. Is dit een probleem. Dat ik wat loonheffingskorting moet terug betalen het jaar erop is niet zo erg.

Alvast dank.

een jaar geleden
3.1K
ronron1212
een jaar geleden
Loonheffingskorting betaal je niet terug je loon wordt alleen hoger dus meer belasting te betalen.

Antwoorden (1)

Mits beide werkgevers dit goedkeuren (meestal is dit geen probleem) mag dat inderdaad.