Hoe word je een fysische geneeskunde/arts en hoe lang duurt het?

een jaar geleden
1.5K
Amadea
een jaar geleden
Betreft dit België? De term is in Nederland niet als zodanig bekend. Bij ons zou je dan denk ik sportarts moeten worden.

Antwoorden (1)

Als je een arts wilt worden zal je eerst door de zware selectieprocedure moeten komen. Mocht je dit halen is de opleiding 6 jaar. Hierna kun je je specialiseren, de tijden hangen af van de specialisatie. Zo is de specialisatie chirurgie ook 6 jaar. Het hangt maar net van de specialisatie af. Houdt rekening dat het richting de 10 jaar studeren gaat.
een jaar geleden
iruiruk
een jaar geleden
Alvast bedankt voor jou antwoord