Ik wil als pedagogisch medewerker werken (peuters) en wil tattoos op mijn onderarm, mag dit?

Zelfde geldt voor neuspiercing, mag dit?

3.8K
Ritsuka
2 jaar geleden
Tegenwoordig hebben zoveel mensen een tattoo. Zolang het maar niet aanstootgevende plaatjes zijn lijkt het mij geen probleem.
tinus1969
2 jaar geleden
Mbt neuspiercing; in sommige instellingen zijn ringen en oorbellen verboden vanwege hygiene of veiligheidsredenen - dat geldt dan mss ook voor neuspiercings.

Antwoorden (1)

In principe mag dit. Maar het kan zijn dat hier door je werkgever/werkgeefster voorwaarden of restricties aan verbonden zijn.
Een ‘enge’ tattoo kan kinderen bang maken, ook een neuspiercing zou kinderen kunnen afschrikken.
Sommige ouders willen het niet omdat zij het een slecht voorbeeld voor de kinderen vinden.
SimonV