Hoe moet je ontslag nemen bij de McDonalds?

Ik werk nu ongeveer 2 maanden bij de mac dus mijn proefperiode is al voorbij. Nu heb ik een ander bijbaantje gevonden en wil ik ontslag nemen bij de mac. Hoe kan ik dit het beste doen?? Ik ben trouwens 16

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
8.2K

Antwoorden (1)

Dat zal weinig anders zijn dan bij andere bedrijven. Je zou het in je contract moeten kunnen nalezen. Over het algemeen is er één (kalender)maand opzegtermijn. Dat betekent dat je als je begin mei opzegt, je per 1 juli bij een andere werkgever aan de slag kan gaan. Als je dit anders wil, kan je altijd hierover overleggen met je leidinggevende. Ontslag nemen kan je het beste schriftelijk doen. Vermeld er duidelijk de datum van schrijven bij, zo raad ik je aan.
Antoni
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Bedankt, dus eig een ontslagbrief maken? Aan wie moet ik dit geven of aan wie moet ik dit schrijven?
ronron1212
2 jaar geleden
Geef hem maar aan je manager. Je kan hem ook op sturen naar po van mac. Maar licht dan ook zelf je manager even in.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Sorry dat ik zoveel vragen stel maar aan de filiaal manager of gewoon aan n floormanager :)
Antoni
2 jaar geleden
De hoogste baas die je persoonlijk kent, dus de filiaalmanager. Vindt hij of zij dat de brief bij iemand anders hoort, dan zal hij of zij dat wel aan jou laten weten. Je kan de brief ook geven aan de hoogste in functie met wie je een sollicitatiegesprek hebt gehad.