bestaat er ook legaal thuiswerk zonder seks?

Ik weet dat je erotische ''berichten'' kunt beantwoorden en hiervoor per bericht betaald wordt, en ik weet dat je vragenlijsten kunt invullen voor een zeer kleine vergoeding, en de rest wat je op internet tegen komt is vaak oplichting of met inschrijfgeld. Maar kan je ook ZONDER inschrijfgeld, ECHT thuiswerk krijgen? Zoals telefonisch mensen beantwoorden bijvoorbeeld?

3 jaar geleden
2.7K
tinus1969
3 jaar geleden
@Robert222, wat kun je zoal? Diploma's ? Eerdere werkervaring?
Robert222
3 jaar geleden
Ik ben beroepszanger, en ongestudeerd. Maar vanwege de coronacrisis moet ik een tijdelijke nieuwe bron van inkomen hebben, gezien ik mijn spaargeld in rap tempo heb opgemaakt. (Stom!!)....

Het beste antwoord

Ja, afhankelijk van je kennis, ervaring, talent en opleiding kun je ook thuiswerken waarbij je telefonisch en/of online klanten te woord kunt staan. Uiteraard zijn er ook callcenters die een door jou betaalde opleiding/training aanbieden, dat is een verdienmodel voor de callcenter en een soort garantie dat je je werk goed zult uitvoeren straks en niet met de verworven kennis er vandoor zult gaan. Als dat je niet bevalt, moet je jezelf goed laten informeren bij de sollicitatie. In de vacature staat het overigens meestal al aangegeven. Maar wees alert. Google is je vriend om het kaf van het koren te scheiden.

Voor de zoektermen: Inbound betekent dat je door klanten wordt gebeld. Outbound dan bel je de klanten zelf.

Er zijn verzamelsites waar je specifiek op thuiswerk kunt zoeken:
NL.Jooble.org heeft mijn voorkeur vanwege het overzicht en doelgerichtheid, maar jobbird.nl en nationalevacaturebank.nl doen het ook prima.
3 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Sinds de corona crisis werkt een groot deel van de beroepsbevolking thuis. Het ziet er naar uit dat dit voor een aantal een blijvende situatie is, omdat het voor de werkzaamheden niet noodzakelijk is dat men naar het bedrijf toe gaat.
Dat betekent dus dat er, door omstandigheden geforceerd, opeens heel veel thuiswerkers bij zijn gekomen. En dat is bijzonder legaal.
3 jaar geleden
ronron1212
3 jaar geleden
Daar gaat de vraag niet over het gaat over thuiswerk. Dat dus normaal zonder deze crisis gedaan werd @crispy
Werkzaamheden zoals bijvoorbeeld zaken inpakken enz
crispy
3 jaar geleden
@ronron, daar gaat de vraag wel over. Want het gaat over thuiswerk, zoals de vraagsteller als voorbeeld geeft 'telefonisch mensen beantwoorden'. Die groep thuiswerk is nu enorm uitgebreid vanwege een ander inzicht in de arbeidsorganisatie.
ronron1212
3 jaar geleden
Ja dat zijn de huidige werknemers die thuiswerken @crispy