Als je net bent begonnen met een bbl-opleiding, wat doe je bij het bedrijf als je geen kennis hebt?

Dus welke werkzaamheden verricht iemand die geen kennis heeft over het vak...

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.6K
ronron1212
3 jaar geleden
Tijdens het leren zal je veel hand en spandiensten doen.

Antwoorden (1)

Het eerste wat je daar doet is ingewerkt worden. Afhankelijk van wat voor soort opleiding die je doet en afhankelijk van de afdeling waar je dan komt zal je wegwijs gemaakt worden, en je gaat dan je taken uitvoeren, eerst onder begeleiding, en geleidelijk aan meer zelfstandig.
Vergelijk het met leren autorijden: daar krijg je ook te horen wat je moet doen. En na een hele reeks lessen kan je dat zelfstandig uitvoeren.