Contract is niet verlengd, kan ik dat nog veranderen?

Hoi ik werk bij de AH en mijn contract is niet verlengd wegens telaat komen nu kom ik al tijdje optijd verder doe ik mijn werkzaamheden goed kan mijn contract toch nog verlengd worden want heb al een document gekregen

In januari verloopt die

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (1)

Nee, ik denk niet dat jouw leidinggevende nog op zijn besluit terugkomt. Laat dit een goede les zijn voor je volgende baan. Wees betrouwbaar door op tijd te komen. Je kunt altijd aan hem of haar vragen of ze je nog een kans willen geven, maar reken er maar niet op
anneliez