Als je de loterij gewonnen hebt verander je dan altijd?

zijn er ook mensen die hetzelfde blijven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
ja vooral de mensen die het geld niet hebben gewonnen
maar er blijkbaar dicht genoeg bij staan om een deel van de poet op te kunnen strijken.

Het beste antwoord

Net zoals elke grote gebeurtenis zijn sporen nalaat in een mensenleven, zal het winnen van een loterij dit ook doen.
Het hoeft natuurlijk niet voor buitenstaanders zichtbaar te zijn, iemand kan nog steeds "heel gewoon" blijven, maar van binnen kan iemand zich heel anders voelen.
Het winnen van een groot geldbedrag heeft veel gevolgen, dus het is vanzelfsprekend dat iemand daardoor (een beetje) veranderd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

qua karakter kun je best hetzelfde blijven. Qua gedrag verander je waarschijnlijk wel iets, omdat het dan nou eenmaal makkelijker is om leuke dingen te doen, of mooie dingen te kopen.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Meeste mensen stoppen met werken, sommige gaan door. Ligt net aan de persoon zelf.
Sommige mensen blijven in hetzelfde huis wonen, en gaan vaker op vakantie bijvoorbeeld.

Sommige mensen in een groter huis en geven alles gelijk uit.

Ligt heel verschillend bij mensen, maar iedereen maakt natuurlijk wel gebruik van dat geld, dus "veranderd" op die manier wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dan verander je sowieso.
Geld veranderd mensen...