wat is je uurloon als 17 jarige bij de sport2000?

ik kan het minimum jeugdloon als 17 jarige winkelmedewerker niet vinden op internet. dus het minimumloon heb ik geen idee van.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
6.6K
ronron1212
4 jaar geleden
Het minimumloon is niet per branche anders dat is door de overheid bepaald
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/minimumloon/bedragen-minimumloon/bedragen-minimumloon-2019
VraagAntwoord66
4 jaar geleden
Ronron heeft gelijk. Je bent minderjarig en dus val je niet in een speciale tak.

Antwoorden (1)

Hieronder vindt je overzichten van het minimumloon 2019.
De minimumloon bedragen zijn bruto.
17 jaar 45,5%
per maand 638,25
per week147,30
per dag 29,46
per uur 3,69
Voor volledig overzicht zie de tabellen onder de link.