Ik wil vrijwilligerswerk doen in het buitenland. Maar ik wil er niet voor betalen. Waar kan ik zo'n organisatie vinden?

Voor de meeste organisaties moet je per maand een bedrag betalen, maar ik wil er (bijna) niks voor betalen, het is immers toch vrijwilligerswerk.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

wat je kan doen is bijv lid worden van het Nederlandse Rode Kruis. het rode kruis is in zeer veel landen actief. via het hoofdkantoor in den haag kan je in contact worden gebracht met afdelingen in het buitenland. zij kunnen vervolgens passend vrijwilligerswerk voor je zoeken. zitten uiteraard geen kosten aan vast, anders dat je waarschijnlijk wel je eigen reis en verlijfskosten moet dekken.

Toegevoegd na 36 seconden:
en zo zijn er meer organisaties, die zowel in nederland als in het buitenland actief zijn.
AlphaLimaSierra