moet je met een 0 uren contract nog komen opdagen op je werk?

Hallo ik moet nog 2 weken werken allebei op de vrijdag elke vrijdag 2:30 uur Dus in totaal 6 uur. Maar ik heb een 0 uren contract dus moet ik dan komen werken/Opdagen. Ik sta voor deze dagen ingepland? Iemand die mij kan helpen

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.1K
Ritsuka
4 jaar geleden
Wel zo netjes tegenover je collega's.

Antwoorden (1)

Ja.

0z-uren wil in dit verband zeggen dat er bij het contract vooraf geen afspraak is gemaakt over het aantal uren dat je gaat werken. Maar dat je de afspraak hebt gemaakt dat wanneer je opgeroepen wordt je komt werken.

Je wordt opgeroepen (er staat in de planning dat je dan en dan verwacht wordt) dus je moet gewoon gaan werken.
Computoon