Ben ik verplicht uitwerktijd te werken?

Ik werk nou 6 weken bij domino’s en had een proeftijd van 4 weken. Alleen heb ik nogsteeds niks gezien van een contract nu wil ik over 2 weken stoppen maar toch zegt mijn baas dat ik 4 weken uitwerktijd heb. Ik heb geen contract dus ben ik toch niks verplicht?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Zolang u geen contract hebt die door u is ondertekend bent u nergens aan gebonden.
Als u dan al zo vriendelijk bent om uw werkgever twee weken de tijd te geven om in die tijd een vervanger te vinden dan is dat al zeer coulant van u.