Vanaf welke leeftijd mag je in de parade van disneyland parijs werken?

Ik wil echt super graag ooit een keer in de zomervakantie in de parade van disneyland parijs werken. Maar vanaf welke leeftijd mag dat? Ik kan het echt nergens op internet vinden.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (1)

Vanaf 18 jaar.
Voor vrouwelijke rollen moet je tussen 1,60 m en 1,73 m lang zijn, geen zichtbare tatoeage te hebben en een elegante en sierlijke lichaamsbouw hebben.
Voor mannelijke rollen moeten kandidaten tussen 1,78 m en 1,91 m lang zijn, geen zichtbare tatoeages hebben en een sportief figuur hebben.
De personages en deelnemers aan de Performers Parade moeten tussen 1.37 en 1.92 m zijn.
Daarnaast moet je goed kunnen dansen.
SimonV
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
+ Goed vertaald vanuit het Frans.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Oke super erg bedankt!