Hoe veel verdien je bij dominos als je 16 jaar bent en een scooter rijbewijs hebt?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.4K
LeonardN
4 jaar geleden
"Een uurloon behorend bij je leeftijd. Je salaris hangt dus niet af van het aantal pizza’s dat je bezorgt.
Fooi. Wanneer je de klanten blij hebt gemaakt is deze verdienste voor jou." Dat lijkt een verkapte manier van zeggen minimum jeugdloon+fooi
€3,22 per uur + fooi Maar het kan ook zijn dat ik de tekst onjuist opvat.
https://www.dominosjobs.nl/vacature/brommerbezorger-deventer-1-achter-broederen-0

Antwoorden (1)

Daar kom je niet achter door de "veelgestelde vragen" te bekijken op de Domino's website. Advies: wil je er gaan werken, raadpleeg vooraf het management.

Dan zijn er enkele mogelijkheden:
@ er zijn weinig tot geen jongeren die vooraf willen weten wat ze gaan verdienen. Dit kan ik me niet voorstellen.
@ het salaris is zodanig dat er niets bijzonders over te zeggen is.
Ga daarom maar uit van het minimumjeugdloon. Dat is voor een 16-jarige nu eur 3,22 per uur bruto. Het is in ieder geval geen stukloon (bedrag per pizza).

Je kunt van de klanten mogelijk wel fooien krijgen. (Die moet je overigens ook opgeven aan de belasting)
Computoon