HBO-Beroepen/studies waarbij je met mensen werkt?

Bijvoorbeeld logopedie.

Ik weet nog niet goed wat ik wil.

Niet HBO-V

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Toegepaste psychologie. Daar kun je heel veel mee.
Zowel binnen bedrijven alsook in het onderwijs.

http://www.carrieretijger.nl/opleiding/sociaal/psychologie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Pedagogisch hulpverlener, assistent medisch specialist, gespecialiseerde zuster
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan de Academie Mens en Arbeid doen, om dan te gaan werken in Human Resource Management, als psychologisch medewerker, trainer, begeleider, adviseur (bijvoorbeeld op het gebied van studie of loopbaan), of toegepast psychologisch onderzoeker.

Of je kan de opleiding voor Informatiedienstverlening en Management gaan volgen.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben zelf ruim 20 jaar HR-adviseur geweest in de zorg. Het is een vak waarin je van verschillende kanten met mensen werkt. Medewerkers, management, arbo-zaken, uitzendbureau's. Een spin in het webfunctie waarbij jij de verbindende factor bent.
De pabo! Dan kun je als docent in het basisonderwijs werken bijvoorbeeld!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je echt niet kunt kiezen is er de Prop. Psychologische en Pedagogische Studies (3PS) van het Saxion. Dan snuffel je een jaar lang aan vijf verschillende 'iets met mensen' studies voordat je je definitieve keuze maakt. Dit zonder studievertraging.

Dit kan in Deventer en in Enschede.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sociaal pedagogische hulpverlening
Maatschappelijk werk en dienstverlening
Culturele en maatschappelijke vorming
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi, er zijn heel veel studies en beroepen waarin je met mensen werkt. Het ligt er aan wat je verder nog leuk vindt: commercieel met mensen, welzijn met mensen, onderwijs met mensen, verpleging/verzorging met mensen, sport met mensen om maar wat voorbeelden te noemen. Als je in de buurt van Alkmaar woont mag je altijd langskomen om dit verder uit te zoeken.