Op zich is er denk ik geen één beroep waar je miljonair mee wordt. Het gaat vooral om de functie die je met het beroep uitoefent. Je moet zorgen dat je de topdirecteur van een groot bedrijf wordt, dan heb je de meeste kans om miljonair te worden. Wat betreft de zorg dus bijvoorbeeld de baas van een grote zorgverzekeringsmaatschappij, of directeur van een groot ziekenhuis.
Amadea
12 jaar geleden
er is een uitdrukking: "van werken is nog nooit iemand rijk geworden", maar dat ligt iets genuanceerder.
De verhouding tussen arbeid en beloning is soms compleet zoek. Werkt een voetballer harder dan een bouwvakker of iemand uit de zorg? Ik dacht het niet.
Vanwaar dan zo'n gigantisch salaris? Vanwege de verhouding vraag/aanbod. Zoek dus een baan met veel vraag en weinig aanbod.
Succes
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord +
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
maar je begint met ongeveer 3.000 duizend euro per maand, en pas als je meer dan tien jaar ervaring hebt dan kun je het maximale bedrag verdienen.....
Wordt piloot!

max. inkomen is 22000 euro dat is 264000 euro per jaar.
4 jaar werken en je hebt een miljoen. (als je dan in een doos woont en leeft van jagen)

Maar als je langer door werkt, 20 jaar, heb je al meel dan 5 miljoen verdiend. Heb je vast een onderkomen en een miljoen op de bank staan ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de zorg kun je eigenlijk alleen miljonair worden door te frauderen met PGB's, maar dan moet je wel snel zijn!

Een ondernemer die een gat in de markt weet te vinden heeft de grootste kans om miljonair te worden (en failliet te gaan). In loondienst is dat niet eenvoudig. Je kunt dan het beste even de lijstjes in de Quote erbij pakken. Wie staan er in de top 500? Topsporters, mediatycoons, erfgenamen van oeroude multinationals enz.