Wat kan ik doen om toch overgeplaatst te worden naar een filiaal in mijn woonplaats?

Hallo , ik wil graag overgeplaatst worden naar een filiaal bij mij in de buurt spijkenisse . (Bedrijf Lidl)
Vast contract.
Ik werk zelf +- 15 km van mijn woonplek vandaan bij de Lidl,
Ik reis zelf met de bus omdat ik geen rijbewijs heb.

Mijn vraag is: ik wou graag een overplaatsing omdat ik financieel geen 150 euro per maand kan voorschieten ookal krijg ik het de maand erop weer terug.
Ik heb al met mijn bedrijfsleider erover gehad en hij kwam met het volgende antwoord dat het niet van toepassing is .

Wat kan ik doen om toch overgeplaats te worden .

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3.7K
Antoni
5 jaar geleden
Wat bedoelde de bedrijfsleider met dat het niet van toepassing is?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ja vond het ook heel appart en ben er zelf niet meer op ingegaan , wou de werksfeer op dat moment niet verstoren
HannekeJanssen
5 jaar geleden
Ik denk niet dat je met een vraag om verheldering de werksfeer verpest. Jou was het antwoord niet duidelijk ( mij ook niet...). Misschien wil je baas je niet kwijt, misschien kan het (nu) niet... Misschien kan je werkgever je toch een voorschot geven voor je reiskosten - ik zou dat helemaal niet zo'n gekke vraag vinden, zeker niet als je niet zo'n hoog inkomen hebt!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik had eerst een 32 uur per week en toen ik een vast contract moest krijgen heeft die gezegd dat er geen ruimte meer is voor een 32 uur maar hij wilt mij een 24 uur geven anders houdt het dienstverband op
En toen heb ik gekozen voor een 24 uur vast contract, want toen ik de 32 uur contract had had ik nog geen vast . En nou wordt het lastig rond te komen als ik ook nog idd 150 per maand moet voorschieten

Antwoorden (1)

Solliciteren naar een vacature in het filiaal dat dichterbij is.
-----
Wachten en goed opletten, alle vacatures in de gaten houden en daarop reageren.
In het sollicitatiegesprek eerlijk zijn, waarom je liever bij hun wilt komen werken. Je hebt een vast contract dus zorg dat je niet negatief reageert over je huidige bedrijfsleider anders dan: ...hij zei dat het niet kon, niet van toepassing was... Dat je dit niet kunt voorschieten en als je dichterbij kunt werken dit probleem er niet meer is.
Duidelijk zijn.
Jij wilt graag werken bij de Lidl en dit is een probleem dat opgelost kan worden.
Doe je best, Mateusz!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
nounka
5 jaar geleden
Waarom krijgt hij vingertjes omlaag. Het is toch een goed en overdacht antwoord. Proberen om bij de juiste lidl te gaan solliciteren. Al zou ik eventueel wel eens informeren als ik daar aan het winkelen ben.
Want als hij te lastig doet dan krijgt hij eerder zijn C4 dan dat ze hem overplaatsen.