hoeveel uur moet ik betaald krijgen?

ik heb min 24 uur en max 32 uur per week contract maar wordt soms maar 16 uur ingepland moet ik wel 24 uur uitbetaald krijgen of niet werk voor uitzendbureau

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

Als je een min-max contract hebt, moet je betaald worden voor de gewerkte uren maar minimaal voor de ondergrens, het minimale aantal uren dus.
Computoon
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
dus als ik het goed begrijp zwz 24 uur per week betaald worden ook al wordt ik maar 16 ingepland heeft dit ergens invloed op als ik gewoon 24 uur uitbetaald wordt
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Als je een contract hebt getekend met daarin vastgelegde uren van 24 tot 32, dan begrijp je het inderdaad goed en heb je en hou je, ongeacht het gewerkte aantal uren, recht op uitbetaling van ten minste 24 uren.