Hoeveel gaat dit ongeveer kosten?

Ik wil graag na mijn havo opleiding naar amerika gaan om daar een tijdje naar high school te gaan. Maar hoeveel zal dit ongeveer kosten??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

1000 euro heen en terugreis, minstens een paar honderd dollar per maand levensonderhoud, en schoolgeld.
Totaal gok ik toch al snel 3000 euro per jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier kan zo beetje info vinden soms leuk via uit wisselingen jij daar en een uit Amerika hier en dan kunnen de kost goedkoper uit komen wat jij kan dan inwonen bij gene ze ouders en die andere bij jou ouders .
Heel veel s6