niet in staat om bij huidge werkgever te werken wat nu?

hallo,
ik zit op dit moment met een depresie thuis en loop hiervoor bij een psycholoog.
mijn werkegever gaf me steeds minder uren waardoor ik in faninciele problemen kwam en beloofde mij een vast contract 38 uur dit is niet gebeurd en kwam te horen dat ze mij wouden ontslaan.
me contract werd toch verlengd maar ze gingen me als vuil behandellen.
hierdoor kwam ik in een depresie.
mijn psycholoog heeft me vertelt dat ik niet meer onder die omstandigheden moet gaan werken en heeft dus gezegd dat ik niet meer voor mijn huidige werkgever moet gaan werken.
ik wil graag ergens anders een nieuwe start maken en wat zekerheid hebben.
als ik ontslag neem snij ik mijzelf in de vingers.
wat kan ik het beste doen in deze situatie.?
heb binnenkort een gesprek met mijn werkgever.
ps. stond voor 38 uur op rooster maar werd steeds eerder weggestuurd.
sta nu voor 4 uur op het rooster,hier zou ik nooit rond van kunnen komen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat voor contract heb je nu?
Een contract voor bepaalde of onbepaalde tijd en voor hoeveel uur staat er in het contract?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heb een 4 uren contract bepaalde tijd.
het liefst zou ik ontslag nemen maar heb dan geen inkomsten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt dan geen recht op meer uren als je voor 4 uur bent aangenomen.
Je kunt natuurlijk wel een aanvullende uitkering aanvragen want van 4 uur per week kan niemand rondkomen en probeer zo snel mogelijk ander werk te vinden.

Het beste antwoord

Ik zou in jouw geval gaan solliciteren bij andere werkgevers.
Zodra je aangenomen bent, dien je je ontslag in, hou rekening met een eventuele uitwerk periode.

Als je nu ontslag neemt, heb je idd geen recht op een uitkering. Probeer eerst een nieuwe baan te krijgen voordat je je ontslag indient. Ook solliciteren als je al een baan hebt komt beter over bij een eventuele nieuwe werkgever.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt heb hier wel iets aan.