Kunnen fysiotherapeuten ook in een praktijk/instelling als zzp'er werken?

Hallo allemaal,
Ik wil graag de opleiding fysiotherapeut gaan volgen. Alleen ik vroeg me af of fysiotherapeuten ook als zzp'er kunnen werken zonder een eigen praktijk te starten? (Dat je misschien fulltime wordt ingehuurd ofzo????) Zo ja, wat zou ik hiervoor dan krijgen? Owja ik weet dat je een baan niet voor het geld moet kiezen maar een baan moet wel GENOEG(verschilt voor iedereen) geld opleveren.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Instellingen die fulltime een fysiotherapeut nodig hebben, zullen zo iemand in vaste dienst aannemen. Dat is goedkoper dan een zzp-er fulltime inhuren. Je kunt wel als zzp-er gaan werken zonder eigen praktijk, maar dan is het nog afwachten of je voor volledige werkweken wordt ingehuurd.