Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke eisen gelden er voor een reisleider in Griekenland?

Ik zou graag reisleider in Griekenland willen worden, ik spreek de taal redelijk goed, dus ik kan makkelijk communiceren in het Grieks! Verder ben ik sociaal en houdt ik natuurlijk ook van Griekenland zelf, maar wat zijn de eisen? Wat moet ik verwachten?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Er zijn opleidingen voor om reisleider te worden.
Sommige bedrijven zorgen hier intern voor. Bv bij ... https://www.sunweb.nl/vacatures/reisleiding ... bij hen zijn de voorwaarden leeftijd 18+ en in het bezit van een rijbewijs. Tweetalig minimaal Nederlans/Engels. Tweede taal is een pré Frans, Duits of Deens.
Zonvakanties gaan ook naar Griekenland, dus jouw kennis van Grieks kan zeker een voordeel zijn. Echter je mag aangeven dat je graag daarheen wilt maar net zo goed naar een ander land toe moeten waar je harder nodig bent. Je moet 'flexibel' zijn.
***Mag ik zelf kiezen op welke bestemming ik ga werken?
Je mag uiteraard je voorkeursbestemmingen aan ons doorgeven, maar aangezien je erg flexibel bent, ga jij op elke bestemming graag aan de slag. Wanneer je bent aangenomen krijg je binnen enkele weken na de Talentday jouw bestemming van ons te horen.***

Meer info zie link.

Vergeet niet het huidige probleem 'corona' dat ook een grote rol speelt in de toeristensector. In hoeverre? Veel reizen gaan niet door , veel is moeilijk , veel landen worden afgeraden om naartoe te reizen 'code oranje' en 'code rood'. Voor je eigen gezondheid en natuurlijk voor anderen kan je hier beter goed over na denken of je in dit huidige klimaat wel die kant op wilt in je leven.
@Gabriel9797 veel plezier als het lukt, succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding