Op welke websites kan ik veel en goede vacatures vinden voor in de logostiek op Schiphol?

Natuurlijk weet ik wel meerdere vacature sites maar de meesten zijn of al oude vacatures, of alleen management of kantoorfuncties, of de vaccatures staan er meerdere keren op (indeed bv).
Op welke sites kan ik banan/vacatures vinden voor logistiek op Schiphol die niet voor kantoor of management zijn? Die ook nog ECHT up to date is?

Toegevoegd na 35 seconden:
Logistiek natuurlijk, typfoutje..

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Er vanuit gaande dat je sites als Indeed, Nationale vacaturebank etc. al kent, is de meest betrouwbare bron denk ik sites van bedrijven zelf, die worden over het algemeen beter bijgehouden dan algemene vacaturesites. Ik weet niet of je bij het bedrijf Schiphol wilt werken (zie link hieronder, die hebben momenteel niets in de logistiek) of op het terrein van Schiphol, dan zul je dus moeten nagaan welke bedrijven er zitten.