Een gewone meteoroloog verdient minder dan iemand die meteoroloog is EN bij de nos werkt. Je hebt twee nivo's (A en B). Ik neem aan dat iemand bij de nos nivo A heeft dus: Het loon van een weerkundige op A niveau ligt na 2 jaar op 40.157,39 euro bruto per jaar. Omgerekend is dat 3.346,49 euro bruto per maand.

Wat je extra krijgt omdat je ook nog bij de NOS werkt zal helaas nergens te vinden zijn maar is ook afhankelijk van hoeveel je werkt. Je kunt niet EN een halve baan bij de NOS hebben EN een hele baan met bovenstaand loon als meteoroloog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij jou je eksterogen, bij mij doet het litteken van de keizersnee dat... dinsdag gaat het weer regenen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en ja hoor daar is de onbekende minnaar weer... triootje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon: dan kom ik naast jou wonen!