Is er een speciale cursus voor taarten opmaken?

12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Ik maak taarten altijd op. Er blijft geen kruimeltje over!
Pieter2011
12 jaar geleden
@Annswers: Gewoon Cryofiel uitnodigen dus. Die laat je gratis zien hoe je een taart opmaakt. (Mij even bellen mag natuurlijk ook altijd. Ik ben er, net als Creofiel, heel goed in).

Het beste antwoord

die zijn er zeker.
ligt er ook aan waar je woont.

http://www.deleukstetaarten.nl/
http://www.deworkshopgids.nl/html/taartenworkshop.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

http://www.maakjetaart.nl/home.php

Meld je aan en leef je uit. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn talloze cursussen en workshops met dit thema googel maar eens. Het is erg populair op dit moment.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
n een workshop leer je in beginsel het vullen en decoreren van een taart. Er zijn verschillende workshops te volgen op diverse niveaus. In alle gevallen ga je met een prachtige, zelfgemaakte taart naar huis. Op aanvraag is het ook mogelijk de taart op een dummie te maken. De taarten kan men invriezen.

De workshops worden gegeven in een aparte, sfeervolle workshopruimte onder deskundige begeleiding. We hebben gecertificeerde PME instructeurs en een Wilton instructrice. De workshopruimte is voorzien van airconditioning.

Een workshop duurt zo’n 3 uur tot 5 uur en wordt in groepsverband gegeven met minimaal 8 tot maximaal 14 personen. De workshops vinden in de avonduren plaats van 19.00 tot 22.00 uur. Of op zaterdagochtend van 10.00 tot 13.00 uur. De workshops Stapeltaart , Topsy Turvey en de kasteeltaart worden gegeven op zaterdag van 10.00 tot 15.30/16.30 uur.