Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is de salaris voor bij de bereden politie?

ik wil graag later bij de bereden politie, maar nu was ik benieuwd wat ik eigenlijk voor salaris krijg (hoeveel per maand).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het salaris is afhankelijk van je loonschaal waarin je bent ingedeeld. Het feit dat je bij de bereden politie zou willen werken omdat je ervaring met paarden hebt, zou een (kern)competentie kunnen zijn waardoor je hoger kunt worden ingeschaald. Meen wel te weten dat er een gedegen opleiding aan ten grondslag ligt.
Hieronder een link met de actuele salarisschalen.
http://www.inoverheid.nl/artikel/nieuws/1351988/salaris-bij-de-politie.html
Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zal wel hetzelfde zijn als elke andere agent. Deze zit alleen op een knol. Het salaris ligt dacht ik tussen de €1500 (startsalaris) en €2700 (hoogste schaal) bruto Exlusief toeslagen denk ik. Kortom geen vetpot
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de meeste korpsen is enige jaren straatervaring vereist, voordat je kan solliciteren bij de bereden politie. Daarom kan er vaak alleen gesolliciteerd worden, als je al hoofdagent bent. Verder is een enkeling bij de beredenen brigadier. Deze brigadier heeft dan een aansturende functie en is dus iemand, die al langere tijd bij de bereden politie zit.

De salarissen:
Hoofdagent, schaal 7:
1776- 2953 euro bruto

Brigadier, schaal 8:
2099 tot 3047 euro bruto
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding