wat is de salaris voor bij de bereden politie?

ik wil graag later bij de bereden politie, maar nu was ik benieuwd wat ik eigenlijk voor salaris krijg (hoeveel per maand).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.3K

Het beste antwoord

Het salaris is afhankelijk van je loonschaal waarin je bent ingedeeld. Het feit dat je bij de bereden politie zou willen werken omdat je ervaring met paarden hebt, zou een (kern)competentie kunnen zijn waardoor je hoger kunt worden ingeschaald. Meen wel te weten dat er een gedegen opleiding aan ten grondslag ligt.
Hieronder een link met de actuele salarisschalen.
http://www.inoverheid.nl/artikel/nieuws/1351988/salaris-bij-de-politie.html
Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zal wel hetzelfde zijn als elke andere agent. Deze zit alleen op een knol. Het salaris ligt dacht ik tussen de €1500 (startsalaris) en €2700 (hoogste schaal) bruto Exlusief toeslagen denk ik. Kortom geen vetpot
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de meeste korpsen is enige jaren straatervaring vereist, voordat je kan solliciteren bij de bereden politie. Daarom kan er vaak alleen gesolliciteerd worden, als je al hoofdagent bent. Verder is een enkeling bij de beredenen brigadier. Deze brigadier heeft dan een aansturende functie en is dus iemand, die al langere tijd bij de bereden politie zit.

De salarissen:
Hoofdagent, schaal 7:
1776- 2953 euro bruto

Brigadier, schaal 8:
2099 tot 3047 euro bruto
AlphaLimaSierra