Wat is het salaris van een windturbine monteur?

In verband met mogelijke carrière move, ben ik erg nieuwsgierig naar, het is nog te vroeg om er direct naar te vragen. Het is een elektrisch/mechanische functie als monteur waarbij de nadruk ligt op het elektro gedeelte.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (1)

Als windturbine monteur val je onder het CAO metaal en techniek (wordt ook wel CAO kleinmetaal genoemd).
Onderin de eerste bron kun je het CAO downloaden, vanaf pagina 31 gaat het over salaris.

Je schrijft niet hoe oud je bent en welke opleiding je hebt; hierdoor is het niet mogelijk om een exacte indicatie te geven. In het CAO is het minimale salaris E1314 en het maximale salaris E3560. Allen bruto en voor 4 weken x 40 uur.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Is de geldigheid van deze CAO verlengd, vraag ik me af, namens de vraagsteller... Deze CAO is namelijk geldig tot 1 mei 2013. Dat is al voorbij. Nieuwe cijfers zullen overigens weinig verschillen van de oude, verwacht ik.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed opgemerkt Antoni. Er blijkt, voor zover ik kan vinden, nog geen nieuw CAO te zijn. Dit doordat de FNV een loonsverhoging wil van 2,5%. De werkgevers willen een 0-lijn.