In een vacature staat: 4 dagen op, 4 dagen af en elke 2 weken een vrij blok van 5 dagen.

hoeveel uur werk je dan per week? Ik weet dat ik zelf kan bellen om daar naar te vragen maar wil niet al te dom overkomen en wil goed voorbereid zijn voordat ik deze vraag stel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (3)

Als het goed is werk je in een volledige maand 4 dagen per week.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oh vergeet antwoord te geven haha. Maar hoelang zijn je werkdagen? Als het voor de vaart is dan is het zo een 14 uur per dag dat maal 4 is 56 uur per week. Dus je uren per dag maal 4 is het aantal uren per week
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal geen domme vraag; hangt af wanneer ze de week laten beginnen; gewoon op maandag (vaste weekdag) of is het een werkweek die gerelateerd is aan het begin van een van de blokken? Elke twee weken een blok van 5 dagen komt dan ongeveer neer op: 4 dagen op, 4 dagen af, 4 dagen op, 5 dagen af. Dus per 17 dagen werk je er 8 en dat is omgerekend 8/17 * 7 * 8 = 26,35 uur per week.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik reken dan wel met 7 dagen per week en 8 uur per dag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De 14 uur per dag van natazzz zijn waarschijnlijk realistischer om mee te rekenen.
Ik lees het als:
4 op, 4 af, 4op, 4af, 5af=21 dagen (3 weken)
nu moet je alleen het aantal werkuren per dag nog weten.

als je alle "op" uren als werkuren rekent werkt je:
8 x 24= 192 uur per 3 weken =
192/3= 64 uur per week.

bij 14 uur per dag:
8x14/3 = 37,3 uur per week.
bij 8 u.p.d.: 21,3

als je het als:
4op 4af 4op 5af moet lezen zijn het 17 dagen
bij 14 u.p.d.: 8*14/17= 6,6 uur per dag * 7= 46,2 uur per week.