moet ik naar de leidinggevende als mijn loon telkens niet klopt?

Ik heb de eerste maand dat ik werkte bij de supermarkt uit betaald gekregen voor 7,25 uur in 4 weken tijd terwijl ik sowieso meer dan 35 uur heb gewerkt, nadat ik dit aan de leidinggevende heb gezegd zei hij dat ik mn uren dan maar moet opschrijven, nou na 2 maanden nog steeds niks binnen te hebben gehad van die 1e maand dacht ik dat ik het de 3e maand zou krijgen maar nu heb ik het nog steeds niet en ben ik weer uit betaald voor 25 uur in 4 weken tijd terwijl ik sowieso meer dan 14 uur werk per week en ik ook al een dag ben ingevallen.

Moet ik naar de leidinggevende, en als hij/zei dan zegd dat er niks aan te doen is wat moet ik dan doen?

Ik ben 16 jaar oud en vakkenvuller

Erna55
6 jaar geleden
Hier gaat iets heel erg mis. Het kan zijn dat er onbedoeld grove fouten worden gemaakt, of je wordt belazerd. Hoe worden je werkuren geregistreerd ?
Geeft je leidinggevende dat zelf door of werk je met urenbriefjes waarvan je zelf ook een copie krijgt?
limonadesiroop2016
6 jaar geleden
Mijn uren worden geregistreerd door een soort chipkaartje die ik eerst in moet laten checken en daarna inlaten checken wanneer ik begin met werken en later weer uitchecken,
Maar het vreemde is dat alleen ik hier last van heb.
Erna55
6 jaar geleden
Krijg je zelf een soort uitdraai van je de chip- registratie ?
limonadesiroop2016
6 jaar geleden
Nee niet dat ik weet
Utrecht
6 jaar geleden
Vraag dan eerst maar eens een uitdraai van deze chipkaart registratie op. Mogelijk gaat het hier ergens mis. Ben je er zeker van dat je goed in en uitcheckt?

Het beste antwoord

Ja, jouw leidinggevende is jouw eerste aanspreekpunt. Als hij jou niet bijstaat, dan zal je een stap verder moeten gaan. Bel een vakbond en leg je situatie uit. Waarschijnlijk moet je lid worden om juridische hulp te krijgen, maar dat is de moeite wel waard.
Laat je niet aan het lijntje houden!!!!! Succes.