Welke baan moet ik kiezen nu 2 sollicitatieprocedures net niet parallel lopen?

Morgen word ik via een uitzendbureau (schriftelijk) voorgesteld aan een werkgever. Toffe baan. Na een strenge selectieprocedure ben ik de enige geschikte kandidaat. Gisteren vond ik mijn droombaan bij een andere werkgever en gelijk gesolliciteerd online. Enkel sluit hun selectieprocedure pas over 12 dagen. What to do? Die droombaan-werkgever wilt geen acquisitie n.a.v. solliciteren. Pakken wat ik pakken kan of gokken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Beste vraagsteller, Wat tof dat je in deze situatie zit! Er zijn er genoeg die deze 'luxe' helemaal niet hebben. Ik denk dat je het heel zakelijk moet bekijken. Wat is het beste voor jou? De belangen van de betrokken bedrijven zijn (op dit moment nog) van ondergeschikt belang. Ik zou die baan via het uitzendbureau pakken en de sollicitatieprocedure die nog loopt gewoon blijven doorlopen. Mochten ze je daar ook willen aannemen kun je dan nog bekijken wat je wilt. Zoals al geschreven zit je dan waarschijnlijk nog in je proeftijd en kun je op dagelijkse basis opzeggen. Veel succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100