Hoeveel verdien je als 16 jarige bij de Lidl ?

Ik wil dit graag weten omdat ik er misschien wil gaan werken

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.6K
Ritsuka
7 jaar geleden
ik gok rond minimumloon
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik weet wel dat het altijd meer is bij een supermarkt want Ik heb bij de Jumbo gewerkt en daar verdiende je rond de €4 euro

Antwoorden (2)

Ik verdiende 3,95 bruto toen ik 16 was ook bij een supermarkt. En door de loonheffingskorting was dit ook mijn netto bedrag.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Oke, ik wist wel dat het tussen de 3 en 4 euro lag. maar dit is een goede schatting. Hartelijk bedankt.
Bij lidl heb je werkweek van min. 12 uur
En op de website staat dat je dan ongeveer 65 per week verdiend
Dus dat komt neer op ongeveer 250 per maand
Dit is wel inclusief vakantietoeslag