Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik werken bij studentaanhuis.nl als middelbare scholier?

Goedenavond,

Ik ben 15 jaar oud en heb een erg grote interesse in IT.
Een paar dagen geleden zag ik een reclame op tv van studentaanhuis.nl en het sprak mij enorm aan hier te kunnen werken. Ik help zelf mijn opa en oma en zelfs mijn ouders met alle technische dingen van een slome computer tot een niet-werkend wifi netwerk.
Ik programmeer zelf in html5, css, php7 en java en heb daardoor ook veel verstand van de software in computers en mobiele apparaten.
Ik loop alleen tegen het probleem aan dat je bij studentaanhuis.nl een HBO studie moet doen, terwijl ik pas op 4 havo zit.
Is er toch een mogelijkheid om hier te kunnen werken als bijbaantje?

Met vriendelijke groet,

Karsten

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Vraag het hen gewoon, of solliciteer op een functie in jouw regio. Dan kom je er snel genoeg achter.
fisbel
7 jaar geleden
Gevonden op internet - bericht is van 2009: Hoe oud met je zijn om voor Studentaanhuis.nl te mogen werken?
De minimale leeftijd om te mogen werken voor Studentaanhuis.nl is 17 jaar.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er worden inderdaad eisen gesteld aan de opleiding van de student.

"Computerhulp
Volg jij een MBO (minimaal niveau 4), HBO of WO opleiding in de richting van IT/Informatica? En vind jij het leuk om mensen thuis te helpen bij al hun vragen over de computer, tablet, smartphone, digitale televisie en alle andere digitale apparaten? "

Toegevoegd na 4 minuten:
Het gaat er niet alleen om dat de 'student' verstand heeft van computers en IT, maar ook dat de klant er op kan vertrouwen dat de student weet wat hij doet. De eisen aan opleiding geven voor de klant dat vertrouwen, wat bij een 15 jarige havo scholier nog niet kan. Dat zegt dus niks over wat jij kunt, maar over wat een klant verwacht.
(Lees meer...)
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ahja, dat snap ik wel.
Het niveau is een garantie voor kwaliteit.
Bedankt voor het antwoord!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding