Stel dat je informatie op Linkedin wilt vinden, is er dan een andere mogelijkheid dan eerst in te schrijven?

Wie allemaal kan het 'aanbod' op Linkedin lezen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
7 jaar geleden
volgens mij moet je lid zijn om info te kunnen lezen. Is op Facebook vaak ook zo.
ronron1212
7 jaar geleden
Je hoeft geen lid te zijn je moet je wel even aanmelden wachtwoord en gebruikersnaam aanmaken. Weet niet wat voor informatie je wilt halen?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dus zelf een account aanmaken , om er in rond te kijken?
Inekez1
7 jaar geleden
Sommige informatie is zo voor iedereen te zien. Een deel van de informatie is afgeschermd en alleen te zien als je bent ingelogd. De eigenaar van het profiel kan geloof ik dan ook zien door wie zijn/haar profiel is bekeken, maar dat weet ik niet meer zeker. Er is ook nog informatie die alleen zichtbaar is voor de mensen met wie je een connectie hebt. En binnen je connecties kun je ook groepen aanmaken. Er bestaat dus ook nog informatie die dan alleen voor de betreffende groep zichtbaar is.
Met alleen een account aanmaken kun je dus niet zomaar alles bekijken wat iedereen via LinkedIn heeft gepost.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Inekez1, de eigenaar van het profiel kan zien hoek vaak het is bekeken en ook door wie

Het beste antwoord

Iedereen kan zeer beperkte gegevens lezen van de personen die een account hebben gemaakt op LinkedIn.
Als jezelf geen account hebt op LinkedIn kun je dus alleen deze beperkte gegevens van de persoon lezen. In feite alleen bedoeld om te kijken of je de juiste persoon hebt geopend
Bv: zoek je op LinkedIn de persoon Reinier Vos dan lees je op het account dat hij een studie volgt van 2015 - tot misschien 2019 aan de Hogeschool te Utrecht of dat hij de Reinier Vos is die auto's wast in de wasstraat.
Is deze persoon niet de Reinier Vos waarnaar je op zoek bent, dan kun je rechts klikken op "meer weergeven" en er verschijnt nog een aantal personen met dezelfde naam.
Wil je het hele profiel bekijken dan moet je een account aanmaken, dat is gratis, precies zoals bv voor Facebook. Dan is er nog niet zoveel te bekijken, ligt er maar aan wat de persoon kwijt wil. Vooropleiding en werkzaamheden of functies. Hoeveel personen de pagina wel eens bezocht hebben en hoeveel connecties zich gemeld hebben.

Dan zijn er nog vier verschillende manieren om een Premium account aan te maken.
Vind uw droombaan met Job Seeker
Leg verkoopkansen bloot met Sales Navigator
Vind en werf talent met Recruiter Lite
Stimuleer uw beroepsleven met Business Plus

Eén maand gratis maar daarna betalen. Afhankelijk welk premium account je kiest kan dat zijn voor bv Job Seeker, zonder verplichtingen voor één maand gratis en opzeggen wanneer men wil: vanaf € 21,99 per maand (€ 26,61 inclusief btw exclusief omzetbelasting).
Een betaald Premium account is snel gemaakt, er vanaf komen is een tweede.
Veel geld en zinloos om alleen maar rond te neuzen om iets over een persoon te weten te komen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Met een premium abonnement kan ik ook zien wie mijn pagina heeft bezocht.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Handig, dat zou ik bij Facebook waarderen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Waarom zou Reinier Vos die auto's wast in de wasstraat op LinkdIn te vinden zijn?
Of kun je echt iedereen op LinkedIn vinden?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat vindt Reinier de Vos misschien leuk. Jan Rap heeft expertise als kaartjescontroleur, die kun je ook vinden. Welk nut het heeft weet Jan Rap alleen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb altijd gedacht dat het een digitale lijst voor headhunters was; dat valt dus tegen. Is het inmiddels (ook) een vergaarbak voor , je zei het al , Jan Rap en zijn maat geworden? Is het wellicht een prestige kwestie?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt Joan!