Ongezouten je mening geven aan je baas?Ja of Nee?

Stel je baas heb een tik op je krijg steeds meer de indruk dat hij/zij je niet mag !

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het zou niets moeten uitmaken of jouw baas jou mag of niet.
Zolang het werk er niet door beinvloed wordt, hoef je echt niet met iedereen goed te kunnen opschieten.

Als je het gevoel hebt dat de baas speciaal de pest aan jou heeft, dan kun je daarover praten. Maar wel op een rustige en behoorlijke manier.

Ongezouten je mening geven klinkt nogal sterk.
Hoe graag wil je je baan houden?

Je moet goed behandeld worden, maar je moet je ook aan kunnen passen aan de werkomstandigheden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een rustig gesprek onder vier ogen, doet veel meer dan ongezouten je mening geven.
Dit doet meer kwaad dan goed.
Gewoon op een rustige en vriendelijke manier zeggen hoe je erover denkt, en met zorg je woorden kiezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een mening nooit ongezouten geven. Kom met argumenten en breng die op een menselijke manier.
Wanneer jo argumenten waardevoller blijken te zijn heeft die baas geen gronden meer over, zirg dat je goed beslagen ten ijs komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De beste methode is om voorbereid het gesprek in te gaan. Bedenk goed wat je wil bereiken en hoe je dat het beste kan doen. Verzoek dan om een gesprek onder vier ogen op een moment dat jullie beiden genoeg tijd hebben.
Neem eentueel e-mails etc. mee waarin jij het gevoel hebt slecht behandeld te worden. Als je baas dan staalhard ontkent en weigert een probleem te erkennen kan je dit op tafel brengen.
Ga onder geen omstandigheid dreigen met officiele klachten. Blijf redelijk. Je wil een probleem oplossen, geen conflict creëren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je werk goed doet,begin hij jezelf wel te waarderen,wie goed doet goed ontmoet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Ik wou dat het altijd zo werkte. Was het maar waar!!