Hoeveel verdien je per uur bij de Pathé?

Ik ben op zoek naar een bijbaantje voor naast mijn studie en vroeg me af hoeveel ik zou verdienen als 20-jarige bij de Pathé.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
39.5K
Antoni
7 jaar geleden
In welke functie?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hulpkracht
BarendV
7 jaar geleden
Succes en heel veel sterkte met het opruimen van plakkerige popcorn, ranzige klodders salsadipsaus op stoelen, microkruimels nachochips tussen de plassen met cola en bier, als je geluk hebt. Wat kunnen mensen soms zwijnen zijn. En hun kinderen totale klootzakken.
Antoni
7 jaar geleden
Eten in het donker zonder te morsen valt blijkbaar niet mee, BarendV...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik knoei overal, thuis, in de bioscoop. Overigens mag jij een handleiding schrijven hoe je steriel chips of popcorn wegwerkt terwijl je naar iets anders aan het loeren bent...

Antwoorden (3)

Een jaar geleden verdiende een 22-jarige er het minimumloon met kaartjes verkopen en scheuren, popcorn scheppen, en schoonmaken. Dat zal nu voor een 20-jarige hulpkracht hoogstwaarschijnlijk niet anders zijn. Dus dat levert jou dan € 5,41 per uur.
Amadea
7 jaar geleden
Je verdient gewoon het minimumloon. Wel krijg je per uur een buffet provisie boven op je salaris wat gemiddeld 2,50 is, maar dit bedrag verschild wel bij welke vestiging je werkt en hoe druk de bioscoop op jou werkdag bezocht is.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Goedemorgen, wij zijn geattendeerd op dit bericht van een paar jaar geleden en zagen dat iemand een paar dagen geleden nog een reactie heeft gegeven. Bij Pathé is het inderdaad zo dat wij de minimum jeugdlonen hanteren. Hier komen nog wel een aantal leuke extra's bij. Buffetprovisie is hier 1 van, maar is zeker niet altijd 2,50 per uur, dit is een wisselend bedrag en inderdaad afhankelijk van welk theater je werkt. Mocht je meer info willen hebben dan kan je altijd contact met ons opnemen via werkenbijpathe@pathe.nl. Groet Pathé Recruitment