Hoe kun je jezelf onderscheiden als fotograaf in een overvolle markt?

De fotografiemarkt is overvol. Er zijn heel veel fotografen en het aanbod van 'plaatjes' is groot. Verder heeft iedereen een digitale camera. Stel je hebt een deelmarkt gevonden. Hoe onderscheid je je dan van de rest?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag +1

Het beste antwoord

Specialiseren op een bepaald gebied en daar ook echt één van de besten in worden. Zorg ervoor dat je gezien wordt bij belangrijke mensen en bedrijven en dat je een mooie portfolio hebt waarbij mensen kunnen zien waarom juist jij een geweldige fotograaf bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

door goed te zijn en anders te kijken. Er zijn maar weinig echt goede fotografen hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt je het beste onderscheiden door zwart wit foto`s
te maken .
En daar in een eigen stijl te ontwikkelen .
Een zwart wit foto dat op zich heeft al iets speciaals .