Wat zou je het beste kunnen mailen/vragen aan je leidinggevende om in vaste dienst te komen werken nadat je afgestuurd bent ?

De leidinggevende zou het fijn vinden als ik hem mail met de vraag of ik na het afstuderen in vaste loondienst kan komen werken, maar wat kan ik nu het beste zeggen/schrijven in mijn mail ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Betreft: In fulltime aanstelling nemen [naam]

Beste / Geachte [naam],

Momenteel werk ik part-time bij [bedrijf], [afdeling]. Op [datum] studeer ik af in [diploma]. Zoals eerder besproken, zou mij een carriere bij [bedrijf] zeer aanspreken. Ik zie mogelijkheden voor een carriere in [interesse gebied] en zou daarom graag mijn parttime contract om zetten in een fulltime positie bij [bedrijf]. Als bijlag mijn CV, inclusief een recente cijferlijst van mijn huidige studie. Ik hoop dat er mogelijkheden zijn bij [bedrijf] en zou desgewenst mij ideeen in een gesprek uiteen kunnen zetten.

Met vriendelijke groet,

[naam] [handtekening]
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geachte ,

Met plezier ga ik in op uw suggestie om te solliciteren naar een functie in ......De stage heb ik als erg prettig ervaren.

Voor de goede gang van zaken sluit ik mijn cv bij.

Een uitnodiging voor het sollicitatiegesprek zie ik graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,