Via waar kun je bekijken waar je aan het werken ben op digid.nl?

ik werkte inmiddels al 1 jaar in een restaurant ben eergisteren ontslagen waar kan ik bekijken of ik nog ingeschreven sta bij dat bedrijf graag hoop dat jullie mij kunnen helpen

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K
Amadea
7 jaar geleden
Heb je een ontslagbrief ontvangen?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
digid.nl regelt alleen de toegang tot websites zoals mijnoverheid zodat je bij je eigen digitale dossier kan.
ronron1212
7 jaar geleden
Hoe bedoel je ingeschreven bij het bedrijf? Als je wit geld verdienden bij dat bedrijf sta je bij dat bedrijf in de salaris gegevens en het personeelsdossier daar in het personeelsdossier blijf je ook nog een heel aantal jaren genoteerd dat is wettelijk verplicht. Als je ontslagen bent wordt je in de salaris administratie als ontslagen aangemeld maar ook daar blijf je in het dossier. Dus wat wil je nu precies weten?

Antwoorden (1)

Via mijn.overheid.nl kun je veel gegevens inzien. Maar in dit geval kun je via https://digid.werk.nl/portal/page/portal/home/diensten/gegevens zien welke gegevens bij UWV bekend zijn.