Als je nu 21 bent en je gaat nu ergens eerken eord je als 21 jarige betaald.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Wordt je dan ook direct betaald als je 22 jaar als je 22 wordt of pas in het nieuwe jaar?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
"Wordt je dan ook direct betaald als je 22 jaar als je 22 wordt of pas in het nieuwe jaar?"
@Janee: Wat maakt dat uit? Da's een paar pinda's meer...Ik zou mij meer druk maken om de spelling.
tinus1969
5 jaar geleden
@Buurmannetje, natuurlijk maakt dat uit. Het is een leuke loonsverhoging. En ja, dat gaat in op het moment dat je daadwerkelijk 22 wordt.
Tot en met je 21e jaar krijg je minimum jeugdloon. Vanaf je 22e heb je recht op het volle minimum loon zoals dat jaarlijks wordt vastgesteld.